tisdag 15 april 2008

Vågar vi?

Vågar vi prova att träffas på söndag, eller räcker det med att jag skriver här så snöar det?

Det är tävlingar på Kungälv så där kan vi inte vara så jag gör ett nytt försök med förra träffens innehåll typ

Söndagen den 20 april
Klockan 11.00
Hos Sanna i Västerlanda (Ucklum)

Sanna bor kanon, skog finns om man vill lägga spår, uppletande eller bara gå på en promenad ihop med någon.

Grilltokig som jag är så försöker jag göra ett nyttförsök att få grilla, grill finns hos Sanna, ni får ta med er eget att grilla och dricka.

Vägis till Sanna får ni på mailen när ni anmält er här

Hoppas nu vädret är ok, och att vi blir många

Välkomna Sanna och Patricia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer inte kunna komma. Vi skall till klubben HELA helgen för lydnads träning för Anders Kjernholm(SM). Det ni=) Nä, men det skall bli riktigt intressant!! Hoppas på UPPEHÅLL nu!! /Ina&Mindi

Vessla sa...

Nu håller vi tummar och tassar för att det ska bli toppenväder på söndag. Vi hänger på, och grillning låter verkligen toppen. Hoppas hoppas hoppas!
Pia, Björn och Vessla

Mona-Stina sa...

Om jag inte är alltför trött kommer jag med Inez och Alice.
Kör från Stockholm vid 19.30-tiden på lördag kväll, har varit på Finlandsresa.

Ska göra mitt bästa.

Anonym sa...

Vi kommer gärna.
Aramis, Ingela och Ralf

Anonym sa...

Jag hade gärna kommit! Men tyvärr är Mythos lite dålig och jag har ingen bil....