måndag 28 april 2008

En repris?

Nu är det så att jag funderar på om någon är intresserad av en repris av förra träffen. Kanske något mindre fika o mer träning efteråt men i sak samma stuk.

Jag kom o tänkta på en rolig sak jag gjorde för en instruktör för några år sen när vi la spår och fick lust att testa....

Så söndag den 4 MAJ

Hos Sanna som även denna gången är snäll och ställer upp med grill resten står man själv för.

För er som inte kom förra gången, Sanna bor helt perfekt för mycket, skog och möjligthet till långa spår, flera spår eller träna på gräs. Bara att välja! Skulle det vara bastu ute så finns det en liten sjö som hundarna kan bada i.


Söndagen den 4 MAJ
Klockan 11,00
Hos Sanna i västerlanda (1 mil från Ucklum)
Vägis fås på mailen när ni anmält att ni kommer

Så nu e det bara att ladda väskan med allt och hålla tummarna för uppehåll!

Välkomna Patricia och Sanna

6 kommentarer:

Vessla sa...

Åh, så nu tänker du avslöja din plan på nästa träff, och då kan vi inte vara med. ÅÅååh, du din... ;o) hoppas att få höra om det efteråt i alla fall. Vi kommer att vara uppe i Vänersborg och hoffa en massa tillsammans med Scandernas.
Hoppas att ni får det jättetrevligt och jag kräver en rejäl uppdatering efteråt! ;o)
Pia Björn och Vessla

Anonym sa...

Jag vet inte hur jag skall göra. Skall vara i Borås kl 14.00, men hade ju varit trevligt att titta förbi först, men kommer bara bli besviken när jag måste åka. Aja.. får fundera.../Ina&Mindi

Mona-Stina sa...

Är det skapligt väder så kommer jag med Alice och Inez.
Ska jag äntligen få vara med?

Anonym sa...

Vi har blivit med valp, så vi får hålla oss hemma denna gången.
Men nästa kan vi nog vara med o då har min dotter sin egen lilla hund o träna med.

Anonym sa...

Tyvärr är vi upptagna denna helgen, men hoppas på nästa träff.
Aramis, Ingela och Ralf

Tosca sa...

Äntligen är vi lediga en jämn söndag och då verkar husse ha fått ryggskott. Vi tackar för inbjudan, men måste tyvärr kurera oss. Ha en skön dag!
Magnus & Pia