tisdag 1 april 2008

Söndagen den 6 APRIL

Nu är det vanlig hoffeträff igen!

I söndags var Karin träffen så därför blir det två veckor i rad, alla var inte med i söndags.

Efter en blåsig söndag och ostabilt väder så har jag nu kommit fram till att fika inomhus är trevligt! Om det inte är sol för då kan man sitta ute på en härlig altan, vad sägs ni om detta?

När: söndag klockan 10,30

Var: Hos Sanna och Kax, Västerlanda, 1 mil från Ucklum ingående får ni på mailen så slipper jag lägga ut hur mycket som helst här.

Hur: Med glatt humör, vi har hopphinder, hur mycket skog som helst ja det är bara att välja vad man vill göra.

Snälla väderguden, ge oss fint väder jag vill träna och grilla korv!

Välkomna Patricia och Sanna

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena brudar!
Jag lämnar det lite öppet på söndag men viljan är att komma till Sanna på söndag är sugen på spår.

Kram Anna O Baxi

Anonym sa...

Mindi e oxå sugen på att få spåra igen. Blir ju bara iväg körd av grön klädda människor här*asg* Mmmmm..Korv=) Ser fram imot söndagen som fortfarande ser ledig ut!/Ina

Vessla sa...

Det låter som ett bra alternativ. Som det ser ut nu så är söndagen öppen för våran del. Så vi är med. Hoppas också på fint väder, det där med grillning lät ju gruvligt gott!
Pia, Björn och Vessla

Mona-Stina sa...

Kan tyvärr inte på söndag, ska vara valpvakt under natten och hon blir inte hämtad förrän kl. 12.00

Synd! Ska jag aldrig kunna vara med?

Mona-Stina sa...

Det har visat sig att jag inte behöver vara valpvakt så jag kan komma.
Tänker ni bara spåra? Eller körs det lydnad också?

Anonym sa...

Hej Mona-Stina
Det är nog som man vill, jag tänker träna på mina läxor, det är lydnad, och klicker som jag tycker är jättekul. Jag tror inte min rygg håller för att springa i skogen, tyvärr. Vad dom andra har tänkt sig vet jag inte.

Kul att du får möjlighet att komma, hoppas nu det inte ösregnar!

Anonym sa...

Vi kommer också , för vi ska tränas säger våran matte!

Husse sa...

Finns det grill och "så" på plats så att man kan ta med sig det man vill grilla (vid ok väder), eller ska man släpa med sig hela kittet? Är det någon som ska grilla isf, du har ju tjatat om det sen urminnes tid Patricia ;-)

hälsningar
Björn, Pia och Vessla

Anonym sa...

OM vi kommer OCH det e bra väder så tänker jag grilla! Men tyvärr ser det ut som om det skall regna=( Tror det fanns grill, men Patricia eller Sanna vet bäst. Skall ingenting säga säkert. /Ina

Anonym sa...

God kväll alla! Jag struntar i om det regnar JAG SKA grilla *ler*

Sanna och Benny har städat fram sin grill så det är bara att ta med sig att grilla. Dom står alltså för grillkol o så med men det ätbara tar vi med oss!

Ses i morgon !!!

Anonym sa...

Tjipp! Kommer inte imorgon.

Kram Anna o Baxi

Anonym sa...

Vi är på spårkurs, så tyvärr kan vi inte komma på träffen.
Aramis, Ingela och Ralf

Anonym sa...

Tro det eller ej DET SNÖAR hemma hos Sanna, -+0 och skitväder!!!

Så grillen stannar inne och lika så korven i kylen.

DET ÄR INSTÄLLT MED ANDRA ORD

JAG blir TOKIG!!

Ha en bra söndag så kanske vi ses till midsommar *asg*

Mona-Stina sa...

Det var en jäkla tur att jag kikade in här.
Hade packat matsäck och var färdig att åka. Skit!

Vessla sa...

Dååågh! Vad tråkigt! Här satt vi laddade med baguetter i ugnen och färdigskuren hundgodis i stort lager. Elaka vädergudar! Kan de inte vara på våran sida snart!
Pia, Björn och Vessla