onsdag 12 januari 2011

NY DRAR VI IGÅNG! :-)

Nu är det nya tag!!
VI har hittat ett ridhus att hyra :-)
Har två datum på tapeten nu :-)
Så nu är frågan HUR många som är på???
OM vi blir sex stycken så blir kostanden 50 kr per skalle :-) för 3 timmar!
Det är ett stort ridhus ligger ca 6 km söder om Uddevalla, bra väg ända fram :-)
Datumen är :
Söndagen den 30 januari kl 11-14
Lördagen den 12/2 kl 11-14
Med tanke på att vi måste boka ridhuset så är det bra om man kan säga så fort som möjligt om man kommer, senast fredagen veckan före alltså den 21 januari och 4 februari
Vägis kommer senare...
Gillar vi stället så kanske man kan ta fler gånger ....... även vardagar är ok ju.... man måste inte heller hyra tre timmar, allt från inget till heldagar :-)
Kom igen nu, känn lusten att träffas o träna..... :-D

21 kommentarer:

Ina sa...

Jag kan båda datumen:)

Marina sa...

Jag vet ju redan nu att vi inte kan den 21:e iaf, då tränar vi i det andra ridhuset. Återkommer om nästa datum.

Patricia sa...

Jag kan oxå bägge dagarna :-)

Anonym sa...

Arras o aylaflocken säger: Vore kul men för långt för oss i vinterväglag, ena dagen is nästa snö. Lova något och sedan inte kunna ta sig fram är ju fel. Hoppas ni förstår oss. Vi avvaktar tills fram på vårkanten när det är bättre vägar.

Anonym sa...

Annica o Rolf

Vi kan den 30 jan

Marina sa...

Hmm... såg visst fel datum. Det är den 30:e jag inte kan. Som det ser ut nu kan jag den 12:e feb.

Sanna och Kax sa...

Vi kan inte heller den 30:e, men den 12:e ser det ut som vi kan :)

jessica sa...

Hej. Jag kanske kan den 30...beror på hur mycket min familj står ut med. Den 12 kan jag spika.

Ina sa...

5st på varje datum hittills. Inte dåligt:)

Anonym sa...

Jag kommer den 30/1 och 12/2.
Behöver TRÄNA.
Kram Inger&Lycka

Vessla sa...

Vesslan kan dyka upp med både Husse och Matte båda dessa datum. Det första kanske får bli lite mjukstart efter operationen, men sen ska jag vara igång! Längtar efter att träna igen, klick betyder ju korv!

//Vessla, Pia och Björn

Particia sa...

Åhhhh så härligt att se att vi är så många som vill o KAN :-)

Så himla skönt att veta att man inte behöver tänka på om det regnar eller inte typ så här års...

aramis sa...

Hej!
Vi kan båda datumen.
Aramis, Ralf och Ingela

Ina sa...

Nu e vi åtta stycken på varje datumen. Fasiken va vi e grymma:)
Ser fram emot det!
/Ina

Anonym sa...

Jag och Aska kommer att dyka upp iaf den 30de, sedan får vi se vad familjen tycker om den 12de :-)
Kramar Sandra

Anonym sa...

Hej Allihopa
Lycka började löpa den 15 jan så jag räknar att hon har höglöp,när vi har träffen.
Jag undrar om det är någon som inte vill att vi kommer,för jag vill inte fördärva träningen för er.Jag förstår det.
Snälla så skriv det här så jag vet om jag ska åka eller inte.
Kramar Inger&Lycka

aramis sa...

Tyvärr kommer det inte att funka med träningen för Aramis med höglöpande tik i samma lokal. Men om det bara är ett problem för oss kan vi naturligtvis avstå från att komma.
Aramis, Ingela och Ralf

patricia sa...

Har faktiskt inte råkat ut för detta direkt förrut... men det borde vi ju gjort .. för det är ju blandat med hundar...... hmmm för mig spelar det ingen roll

men jättegulligt att du tog upp det

Ser fram mot träffen med rågor...

Anonym sa...

Hej Ingela och Ralf
Klart att ni ska åka till träffen.
Jag stannar kvar hemma och kommer den 12 feb istället.
Kramar Inger&Lycka

Anonym sa...

Den 30de hänger även Askas Schäfer polare Jarre på med sin matte Anna.

De ska blir nyttigt då matte har hjärntorka men inte Aska:-)
Kram Aska & Sandra

Annica & Rolf sa...

Hejsan på er!
Vi ses den 12 februari på träningen.
Annica & Rolf