söndag 30 januari 2011

12:e Februari

För att göra det lite lättare och för att se att inget ändrats gör jag bara ett nytt inlägg för kommande träff. Eftersom vi behöver boka ridhuset är det bra att vi får bekräftat att folk kan komma denna lördag. Så senast den 4:e februari vore det bra om ni lämnat en notis!

Alltså:
Dag: 12:e Februari
Tid: 11-14 Kostnad 300kr som delas lika på alla tränande ekipage
Plats: Ridhus söder om Uddevalla med väldigt bra underlag, storlek och fikarum:)

Välkomna till ännu en toppen träff:)

13 kommentarer:

Ina sa...

Jag med dogsen kommer!

Anonym sa...

Jag kommer oxå.
Kram Inger&Lycka

Patricia sa...

VI kommer åxa :-D
kan inte få det bättre :-)

Vessla sa...

Vi är också på!
Pia, Björn och Vessla

Jessica, Zigge och Ipzy sa...

Vi kommer också denna gång :)

Annica & Rolf och alla hundar sa...

Hej på er!
Vi kommer.

aramis sa...

Vi planerar att komma.
Aramis, Ingela, Ralf

Anonym sa...

Jag planerar också att komma igen åzzy tyckte det var roligt. Camilla

Sanna och Kax sa...

Vi planerar oxå att komma

Marina sa...

Hej!

Vi kommer också.
Marina o Appach.

aramis sa...

Tyvärr har vi fått förhinder och kan inte vara med på träffen i morgon. Vi önskar er andra en rolig träff!
Ingela, Ralf, Aramis

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig dag.
Kram Inger&Lycka&Valtis

Anonym sa...

Jag hade önskat att vi kunde varit med, men de krockar med barnens simskola. Hoppas på fler söndagar..
Kram Sandra & Aska