tisdag 4 maj 2010

inga träffar :-(

Det är tyvärr svårt att få intresse till träffar (känns det som) många vill men svårt med en träff som passar i tiden :-(

Nu på torsdag den 6 Maj så är vi några som planerar att träffas på Lille Edets Brukshundsklubb!!

Lägger ut det här OM det skulle vara någon som har möjlighet o vill komma?

Vi Planerar att vara där vid 10 - framåt...

Nu är det ju varmare ute så är det nån som vill träffas o har ett ställe, tid, skriv ihop en text och maila mig, Patricia eller Pia eller Ina! Så lägger vi ut det :-)

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag tar med mig Zigge & Ipzy o gasar dit!

Ina sa...

Jag tror allt vi kan komma. Jag tror det e svårt å få till större träffar för att folk har mycket runt omkring sig. på gott och ont.
/Ina&Mindi

Hoffar i väst sa...

Vi kommer oxå!

Dogsen Mixa, Grosse och Zimla med matte

Anonym sa...

intresset kanske mycket beror på att det finns folk som har ett heltidsjobb som oftast bara har tid med att träna hund sent på kvällen och helger. inte mitt på dagen i veckan. åzzis matte

Hoffar i väst sa...

Jag förstår att alla har olika tider man kan man kan ju jobba heltid med massa helgjobb med, men som sagt så är det ju bara att komma med text så slänger vi ut det! Det är FRITT fram för ALLA att komma o säga jag ska träna där o då är det nån som kommer???

Nu är dagens träff flyttad till Backamo :-)

Patricia