tisdag 11 maj 2010

Hoffeträff i Göteborg 22:a maj

Hej alla!

Vi tänkte bjuda in till hoffeträff i göteborg lördagen den 22:a maj. Vår tanke var att vi träffas hemma hos oss (i biskopsgården). Det finns en gräsplan precis utanför som vi kan vara och träna på, under förutsättning att den inte är upptagen förstås, men i så fall finns det fler planer inom gångavstånd. I närheten finns även lite skog, men den är verkligen inte optimal för att lägga spår i tyvärr.

Vi tänkte om man träffas runt 11 så kan vi senare slänga fram grillen och grilla lite till lunch.
Hoppas att några har tid och lust att komma,
Pia, Björn och Vessla

Fredrik, Annlie och deras lille Carl Carlsson kommer att vara här.

19 kommentarer:

Ina sa...

Å va trevligt det låter. Om våran klickerhelg på klubben blir inställd(vilket det ser ut som) så kommer vi. Å då e vi tre*hehe*
/Ina

Anonym sa...

Det låter trevligt, ge mig bara en adress som jag får mata in i dps:en så jag hittar dit. // Mona-Stina och gänget

Patricia sa...

Yes... som det ser ut nu så säger jag JAAAAAA vi kommer, om månen inte ramlar ner o snön faller upp från marken :-)

Ska bli jättekul! Hoppas vi blir många!

Gött att nån mer tar initiativ!!

Patricia o dogsen

Anonym sa...

Jag kommer,behöver bara en adress.

Inger&Lycka(Inas mamma)

Vessla sa...

Vad trevligt att läsa att det är flera som är intresserade av att komma. Adressen är Maratongången 15. Vi ska se om vi kan skrapa ihop lite parkeringskort, annars så kostar det någon kr i timmen.
/Pia, Björn och Vessla

aramis sa...

Vad kul! Vi kommer.
Ingela, Ralf och Aramis

Patriica sa...

Toppen att ni skrev det för då är man ju laddad med mynt :-)

Ha en trevlig helg alla :-)

Ska bli sååå trevligt att träffas hoppas att vädret är med oss :-)

Anonym sa...

Skam den som ger sig nu när någon är villig att träna på en helg så ballar jag inte ur. Jag och Åzzy kommer om jag blir sen eller Gps en spårar ur så hör jag av mig mvh camilla

Anonym sa...

Vad kul att det blir av men ett stort aber, vi kanske inte kan. Ev skall Morgans bror komma och hjälpa till med golvläggning i helgen. Då måste vi plocka ur skåp mm. Kan det får stå öppet för oss? får man bestämma sig i sista stund? Hör vi inte av oss igen blir det inget av det hela tyvärr.Hälsningar från Arras o Aylaflocken som tycker det var lite otur för oss.

Sanna och Kax sa...

Vi ska till Skåne på konfirmation den helgen så vi kan inte komma "snyft"

Ina sa...

Å va kul med stor uppslutning=)

Ina sa...

Å nu vet jag säkert att vi kan komma=)

Vessla sa...

Vi ser fram emot lördag. Vad skoj att det är så många som vill komma! Hoppas att vi får lite tur med vädret nu bara.

Vi tänkte fixa lite fika att bjuda på.

Pia, Björn och Vessla

Jessica, Zigge & Ipzy sa...

Vill bara tala om att jag gärna hade kommit..........tyvärr har jag annat på schemat den här dagen.
Hoppas på ny träff snart!

Anonym sa...

måste bara kolla upp. man blir ju lite orolig eftersom man inte är så van med att ta sig fram i göteborg, har hört att dom kommer att stänga av delar av göteborg centrum, det kommer väl inte hindra biltrafiken "mig då alltså" att ta sig fram till eran adress.
mvh Camilla

Vessla sa...

Hej!
Så vitt vi vet så ska det inte vara några problem att ta sig hit. Vi bor ju inte mitt i centrala Göteborg utan på hisingen. Däremot så kan det ju tänkas ta lite extra tid.
Vi ser fram emot träffen och håller tummar och tassar för lagom fint väder!
Pia, Björn och Vessla

Vi kan nås på 070-379 25 35.

Vessla sa...

Hej! Tack för senast! Det var väldigt trevligt med besök. Vi hade verkligen skoj. Vessla visade upp lite mer energi på söndagen och hon och Calle lekte av sig en stund. Efter träffen hittade vi en liten vattenskål på parkeringen, samt en kvarglömd pall på altanen. Någon som känner sig som ägare till dessa föremål? Jag misstänker att pallen var Patricias.
/Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Vatten skålen tillhör min katt hon skulle säkert uppskatta att få tillbaka den. Men hur det vet jag inte. Kanske på utställningen i vänersborg. Mvh camilla o Åzzy

Matte sa...

Vi tar med vattenskålen till vänersborg, så ses vi där!
/Pia Björn och Vessla