måndag 12 januari 2009

1 ÅRS KALAS!!!


Nu slår vi på stort !! Vi har nu träffats i ett år och det har varit jättekul. Ser fram mot våren med många härliga träffar... Sist har vi fått en ny deltagare, Simba med husse Stefan, jättekul!


För att fira det hela så slår vi till med en träff hos SANNA med träning för ANN!

När: Lördagen den 24 Januari
Klockan : 9,30- ca 16,30

Antal deltagare: MAX 8 platserna är slut, jösses vad kul att så många vill vara med!!!

Kostar: Vid 8 st 160kr/person
HUR?! Så här är upplägget, vi har testat funkar KANON!

Man har var sitt nummer, tränar för Ann en och en i ordning.

Man har en "äggklocka" ställd på tio minuter, LOVAR du hinner MASSOR på dessa 10.

DU och din hund är redo att gå in på planen när det är din tur, har du inte rastat och är klar så går klockan.... alltså vad du gör på DINA 10 är upp till dig. Va rastad, vet vad du vill ha träning på, laddad med godis o buse - är ett bra förslag.

Så här rullar det på med avbrott för lunch som du själv tar med dig. Som äts inne i Sannas trevliga varma härliga kök!

Välkommen att anmäla dig till 1-års kalaset och var snabb för platserna är som sagt max 8!!


19 kommentarer:

Ina sa...

Jag och Mindi tänker komma!!!

Anonym sa...

Jag och hönorna kommer, Ann var jättebra.
Med reservation för löp försås, vill inte förstöra för alla grabbar att komma om flickorna löper. Ger besked om löpet sätter igång.

Vessla sa...

Hej!
Vi vill också komma, men kostar det per person eller per hund? För om det är per person så får väl Matte stanna hemma.
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Kax och jag vill oxå komma.
Hoppas att vi är välkomna (:

Anonym sa...

Jag anmäler mig med till dagen

Anonym sa...

Hej,

Tack för senast! Vi kommer gärna och tränar. Låter supernyttigt! Precis som Pia och Björn undrar vi om kostnaden är per person eller per hund? Gissar och antar att det är det senare alternativet. Annars får en av oss stanna hemma. Känner inte till vem Ann är. Har hon någon hemsida eller liknande?
/
Stefan, Satu och Simba

Anonym sa...

Hej!
Vi kommer också.
Aramis, Ingela och Ralf

Anonym sa...

Äntligen är man barnledig o kan komma. Maria o Yeros kommer.

Anonym sa...

JAHA DÄR SER MAN! VI FÅR VÄL STÄLLA OSS PÅ RESERVPLATS VI...SNYFT

Ina sa...

Priset gäller per hund kära vänner!
Sicken uppslutning det var denna gången!!
Ann´s sida är www.hojann.se

Anonym sa...

Ok om nu priset gäller per hund, hur många hundar gäller som får vara med är det max 8 st el hur räknar ni. Bra o veta, antar att jag oxå är på reserv.
Hälsningar Maria o yeros

Ina sa...

8 deltagare är det satt ifrån början! Med andra ord åtta hundar med förare. Sen om man skulle ha två hundar så kan man ju varva dem på sina ca tre pass, men man får ju inga fler pass för det.

Anonym sa...

OBS!!!

Eftersom intresset var helt överraskande stort så är tiden ändrad och platserna är slut. (för denna gången)

Ni som har bokat er nu är alltså med. Så snälla kom inte med avbokningar så det blir dyrare för dom som kommer.

Är det någon som vill ha vägis så hör av er här så kommer den på mail...

Anonym sa...

Toppen, då hänger jag med hur det funkar. Är lite trög i skallen.

Mona-Stina sa...

Jag har bokat men reserverat mig om mina tikar löper. Det är av hänsyn till er andra.
Jag avbokar så fort som möjligt om löpet sätter igång.

Mona-Stina sa...

Konstaterade i dag att Inez löper. Förste reserv får min plats på lördag.

Anonym sa...

Eftersom hanhundsägarna tycker att det är okay att vi kommer ändå så har jag ändrat mig.
Vi kommer!

Tosca sa...

Vi har lite svårt på jämna veckor.
Hoppas ni får en bra träff!

Anonym sa...

Hej alla!!

Håll nu tummarna för att det är bra väder i morgon!

Ha gärna med er jämna 160 pengar

Ha en trevlig kväll