söndag 29 januari 2012

RIDHUS TRÄNING

Hej!

Tänkte föreslå en träff här i mina trakter och med det vill jag säga Upphärad.

Jag har turen av att få tillgång till ett ridhus som vi kan hyra. För min del känns det som det räcker med 2 timmar och hon vill ha 200 kr / timme. Hyr vi det 3 timmar fick vi det för 500 kr. Då till det besvärliga...när passar det alla ?

Här kommer två förslag

Lördagen den 25/2 kl 11-14 eller

Lördagen den 3/3 kl 11-14 ?

Hon ville ha besked i god tid för att kunna meddela sina tjejer i stallet.
Mvh Marina Appach o Frida.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marina!

Låter väldigt trevligt
Vi kan den 25 februari

Hälsningar
Thore med Älsa

Ina sa...

Jätte kul Marina. Om Dixi blir bra tills dess önskar vi oxå februari dagen.

Vessla sa...

Hej

Det låter trevligt, för oss passar det bra båda dagarna.

//Björn, Pia och Vessla

Anonym sa...

Hej,

Min kommentar verkade inte dykt upp så försöker igen :)
25 feb funkar för min del så då dyker vi gärna upp om det blir något...

//Christian med Zombra