söndag 3 april 2011

LÖRDAG DEN 9 APRIL

Ännu en lördagsträff :-) Blev två helger i rad så jag hoppas att det funkar för många ändå :-) Efter en toppen lördag så vill man bara ha fler träffar, eller?


Nu var planen GMBK men fått rapporter om att den var avstängd planen o inte nån dröm att vara på. Nu e frågan Kungälv (är ledigt)? Sen är frågan nu riktad till dom som kommer från söder i från Backamo?



Jennie hade me sitt hinder o kanske kan hon ta me det nästa lördag oxå om vi är på Backamo. Backamo har bra underlag o det finns även lite skog om man vill spåra tex.

Nackdelen är att Kungälv är så öppen o svårt att göra mer än just planträning?


Klockan 11 är tiden


Platsen får vi komma fram till så KOM ME ÅSIKTER NU!!!!

Vädret verkar idag som det blir en TOPPENTRÄFF, ladda me grillkorv o heldag :-) KOLLA HÄR!!!


13 kommentarer:

Anonym sa...

Har tänkt efter under dagen och jag kan tänka mig Backamo igen. Denna gång kanske vi kan vara på framsidan om det är ledigt där så att det blir en ny plats för hundarna?
Jennie & John

Anonym sa...

Jag är flyttbar så jag kan köra dit vi bestämmer. Hoppas verkligen på en träff.
Kram Inger

Ina sa...

Jag tycker Backamo jämfört med Kungälv för valmöjligheterna för aktiviteter!
/Ina

Anonym sa...

Hej!

Vi kan tyvärr inte komma, men hoppas att ni andra får en trevlig dag.

Marina Appach o Frida

Annica sa...

Hallå!
Vi kan tyvärr inte komma på den här träffen. Jag jobbar den helgen också.
Kramar Annica & Rolf
Fidji och Ajax, AnnZoo

Patricia sa...

Tråkigt att Marina o Annika o Rolf inte kan komma :-( men kanska passar nästa gång, saknar er!

Sen fick jag senaste rapporten från Pia o Björn när det gäller GMBK
"Vi var förbi GMBK och stora planen är avstängd än så länge. Lilla planen är rätt ok, men den är ju inte speciellt stor. Sen finns grusplanen också som är helt ok."

Tycker inte att det låter direkt kul men som sagt det är ju va vi bestämmer ihop. Men verkar hittills att Backamo låter som ett attraktivt val

Anonym sa...

Hejsan! Hade tänkt komma till Göteborg men backamo lite väl långt för mig (13 mil). Så finns det möjlighet att ha det söderut är jag jätteglad. Annars kan jag köra långt nu så kan vi kanske ta det här nere längre fram? Har ett toppenställe här med bra planer och underbar spårskog: stättared!!
Hälsningar Emma o Siri från Veddige

Vessla sa...

Hej! Vi har väl också tänkt att komma. För våran del vore det väl lite skönare med Kungälv än med Backamo, men majoriteten får ju avgöra var vi tränar.
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Camilla och Rolf 2 Färgelanda bor kommer till backamo om det är där :)

Sanna och Kax sa...

Kommer inte denna helgen heller. Men hoppas ni får en trevlig träff med fint väder.

Jessica, Zigge o Ipzy sa...

Denna gången tänker jag med komma ;) Tycker ju att Backamo är bra, men det är ju lite ego också. Kanske kan göra någon sorts plan över vart vi ska träffas framöver när vi ses ganska många i helgen?

Anonym sa...

Nu har ju majoriteten "röstat" för Backamo, så denna gång får det väl bli så men nästa träff tycker jag vi kan lägga åt andra hållet, dvs söder ut.

Jag personligen kan inte förrän 7 maj för nästa träff. Lördagar passar ju mig bäst för jag har söket på söndagar.
Tjing! Jennie

Anonym sa...

Hej igen! Jag och Siri får tyvärr svårt att komma imorgon- jobbet! Vi önskar en mysig träningsdag i solen och hoppas på nästa tillfälle. Som sagt Stättared kan fixas om ni är intresserade. Hälsningar Emma o Siri