tisdag 17 november 2009

JULTRÄFF ?!!!!

OBS! INSTÄLLT PGA FÖR DÅLIGT INTRESSE!
Hej hopp alla!!

OBS NU ÄNDRAT DATUM!!

Nu är det lite kort om tid men är det nån som är sugen på att träffas som en julträff med lite nya Hoffefolk? Det finns ett gäng som träffas o det vore ju kul om man kunde träffas ihop, eller?!

Vi har möjligheten att få hyra Angereds BK med klubbhuset o VÄRME för 500 för en dag.
Ännu bättre är att det går att åka BUSS nästan till planen. För vägbesrivning så titta på deras hemsida. www.abhk.se

Lördagen den 12 December klockan 10.30
Man tar med sig eget fika som vanligt.

Har fått klart att klubben är bokad så nu är det bara att kika i kalendern o hålla tummarna för att det är ledigt.

Jag hoppas att det är många som kan, mysigt med lite julträff tycker jag!

14 kommentarer:

http://www.hundskolanvast.com sa...

Hej alla hoffeälskare!

Hoppas på en trevlig dag i hoffens tecken! Alltid skoj att möta nytt folk med "rätt" ras :)
Så hoppas få se flera av er på ABHK.

Ronny med delar av hoffegäng i träning!

Jessica Och Zigurd sa...

Vi kommer! (om vi inte kör vilse i stora staden vill säga).

Patricia sa...

Jag kommer med, ska bli kul att träffas o fika, förhoppningsvis få till en bra träning, platsliggning o kanske spår, har hört att det finns gott om plats för ängspår!

http://www.hundskolanvast.com sa...

Finns gott om plats för det mesta. Och som sagt, skoj att träffa massa hoffefolk... Men... Givetvis enda dagen som var bokad på klubben var just den lördagen... Så går det, så gärna helgen efter?? För då kan vi lägga ut det på ABHKs hemsida att klubben är bokad av hoffar i väst... Och folk finns det som vill komma o träffa andra hoffar o ägare o ha skoj!

Mvh Ronny Boström
med hoffar o träningsansvarig ABHK.

PS: Ringer dig snarast Patricia och hoppas det går bra ändå... ds.

Christian o Zombra sa...

Hej, blir det helgen efter (19 dec) så kommer jag och Zombra, var längesen sist så kul att träffa alla igen och få tränat lite med Zombra som är lite allmänt jobbig bland folk just nu (10 mån o inne i första löpet)..
Toppen med abhk för vår del som inte behöver vara beroende om andra kan nu när bussen går :)

//Christian o Zombra

Christian o Zombra sa...

Hmm, läste nog lite snabbt förut, 12 december är den helg som blev spikad? Missförstod nog och trodde att den helgen var uppbokad och förslag var helgen därpå.. ska se om jag kan ändra mina planer o dyka upp då och boka upp helgen därpå istället...
//Christian o Zombra

Patricia sa...

Tjena Christian!

Tänkte just på dig när träffen var på tal att det var länge sen vi sågs. det har nog blivit en stor tjej nu ska bli kul om vi ses....

Jo det är den 12 som är tänkt nu!

Ha det bra.

Christian sa...

Då var det ordnat, jag och Zombra dyker upp den 12:e :)
jo hon har växt till sig en del, o allmänt jobbig så ska bli spännande o se hur det ska gå med störningar igen i träningen. Fast uppletandet o spår ska väl funka oavsett, det e ju så kul oavsett andra hundar.. :)
Synes

//Christian o Zombra

Anonym sa...

Synd upptagen igen, är i tyskland på en tur den helgen hade hoppats på att träffen var den 19/12 Camilla o Åstin Martin "Åssi"

Vessla sa...

Hej! Vi är intresserade av att träffas. Hoppas att vi har tur med bra väder.
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Hej alla!
Hoppas det blir av på lördag!

Om det behövs så har "vi" ett närmare 10-tal som säkert kommer bara dom vet.

Men hörs Patricia!

Ha det gott alla hoffeälskare!

Mvh Ronny Boström

Christian med zombra sa...

Hej,
Blir det ingen träff imorrn?
"OBS! INSTÄLLT PGA FÖR DÅLIGT INTRESSE!
Var det inte ett par som skulle komma?

//Christian o zombra

Hoffar i väst sa...

hej!

Jag har inte fått tag i det andra gänget, jag är sjuk, sanna o jessica sa ja till det första datumet så det blev inte så många kvar, jag hade hoppats på att vara friskare men ska vara glad för att jag inte är sämre utan på bättringsvägen.

Det är nog så att folk har fullt upp inför julen, förhoppningsvis så är det bättre tillfällen efter jul.

Jag har tyvärr inte din mail men du får gärna maila mig så jag får den :-)

Patricia
grosse@tva-gardvarare.com

Vessla sa...

Det var tråkigt med inställd träff, tyvärr är vi också sjuka, så eventuellt hade vi inte kunnat komma i alla fall.
Pia, Björn och Vessla