onsdag 2 september 2009

Appell dag i ULLARED

Efter förra årets kanondag hos Mona-Stina så gör vi nu ett nytt besök tycker vi!

Lördagen den 26 september klockan 10.00 träffas vi hos Mona-Stina

Spår på ängar under förmiddagen

Grillen tänds o man käkar gott hos Mona-Stina

Eftermiddagen tillägnas åt lydnad på Ullareds trevliga brukshundsklubb o där lite fika!

Så lite fakta

Du tar med det du vill grilla och fika på ! Hunden, spårsele och belöningar Ihop med ett glatt humör!!

Anmälan här är viktig att man skriver om man kommer o sen INTE kommer!!!

För vägis så hör av er

13 kommentarer:

Mona-Stina sa...

Välkomna!
Vi hade jättetrevligt förra året och jag hoppas det bli lika bra i år med.

Anna-Stina Winblad sa...

super! jag kommer med Ikaika, kan fråga Annelie om hon vill komma med Wille också. kram

Anonym sa...

Klart att vi kommer säger Arras o Aylaflocken, det vill vi inte missa. Hoppas på bra väder. Hälsar Eva-Britta o Morgan, Elisabeth

Patricia sa...

Vi kommer oxå....

Så klart man vill ha fint väder o alla beställer så ska det väl funka?!

Kul med lite nya som kommer :-)

aramis sa...

Vi kommer gärna! Det var supertrevligt förra gången. Toppen att kunna träna apellspår.
Aramis, Ingela och Ralf

Jessica o Zigurd sa...

Vi kommer också! O ni ska inte behöva stå och vänta på oss denna gången....

Sanna och Kax sa...

Kax och jag kommer oxå. Så trevligt såååå.
Vädret ja.......... det finns regnkläder i värsta fall.

Vessla sa...

Hejsan!
Vi vill också vara med och träna spår och lite lydnad. Håller tummarna för att vi ska få fint väder, så att vi kan nyttja grillen till lunch!
Pia, Björn och Vessla

Unknown sa...

Om det finns plats för en liten nybörjare, så kommer gärna Ålivia och jag också
Mary i Mjöbäcksskogarna

Patricia sa...

Du e så jättevälkommen!!!

Unknown sa...

Jag behöver nog en vägbeskrivning. Kommer från Borås-Svenljungahållet.

Mona-Stina sa...

My, skicka ett mail till mig så returnrear jag en vägbeskrivning.
monastina@hamosti.com
Du är jättevälkommen du med, roligt med nya bekantskaper, både fyr- och tvåbenta.

Unknown sa...

Ett jättetack till er alla för en fin hoffedag hos Mona-Stina. Det är så skönt för en nybörjare att få så många tips och idéer från er alla. Jag hoppas vi kan träffas snart igen.
Tack Mona-Stina för att vi fick vara hos dig.
Har ni vägarna förbi Mjöbäck....stanna till för en kopp kaffe.
Gunnar och Mary