fredag 12 juni 2009

Finns ett intresse?

HEJ hopp alla!

Nu sitter man snart i sjön, regnet öser ner! Vi pratar ganska mycket men vi ses på tok för lite *ler*

Är det någon som är intresserad av att träffas o ha en träningshelg, lydnad, spår eller ja vad man vill, hyra Ann?

Helgen jag funderar över är 27-28 juni???

Sen så är det en camping i falkenberg som profilerar sig som träffas med din hund fråga två finns intresse att kanske ses där för en helg senare i sensommar??? Det hade varit kul tycker jag!

Nu önskar jag alla som är på RM en super trevlig Hoffehelg o oss andra en trevlig helg med.

Patricia

28 kommentarer:

Tosca sa...

Vi träffas gärna några timmar för lite spår lydnad umgänge lek... men på lördag kväll ska vi på kalas.
/Magnus & Pia

Mona-Stina sa...

Vi känner att det är dags att komma igång igen. Gärna hyra in Ann. Vilken dag spelar ingen roll för mig.
Härligt!

Anonym sa...

Arrasflocken säger: Vore kul att vara med igen, vi skulle föredra att det vore lite mitt i Göteborg kanske, Ann har vi inte träffat så det har vi ingen åsikt om.
Campingen du talar om är det inte Södra Näs här vid Varberg du tänker på, de var med i hundsport nu. Det nr som kom i veckan Nu är det jättemycket folk men fram i mitten, slutet på aug kanske. Alla som är intresserade gå in på deras hemsida. Där finns allt även havsbad är tillåtna med hundarna. Man kan även få viss hjälp men då kostar det förståss. Att det skulle finnas något i Falkenberg har vi inte hört.

Patricia sa...

Jo det var det fel av mig, det var den som var i HS jag tänkte på och slutet av augusti låter som en mycket bra ide.

Vi kan väl se om det finns mer intresse för just det med campingen, prata med folk o så *ler*

Vi kanske ska nöja oss med en dag sista helgen i juni så lördag är det ledigt på GMBK då kanske?

Ska höra med Ann hur hon har den den lördagen. Man kan ju hyra henne om man vill så kan dom inte vill träna på andra planen, klubben är ju stor!

Ha en bra dag

Jessica o Zigurd sa...

Vi kommer gärna, med reservation för om vi åkt på semester vilket inte är bestämt ännu. hyr vi in någon så blir jag naturligtvis tvungen att bestämma mig så.. ska bli kul att se alla igen!

Patricia sa...

Nu har jag pratat med Ann o hon är till 90% ledig, men det måste bli några som är intresserade, typ 4-5 stycken.

frågan är nu om GMBK är "ledig"?

Patricia sa...

Det var dom attans 10 % som sket sig, Ann kan inte.

Men något bra är ju att GMBK ser ledigt ut!

Så nu e frågan

HUR MÅNGA ÄR INTRESSERAD AV GMBK LÖRDAGEN DEN 26/6?

Mona-Stina sa...

Mona-Stina är fortfarande intresserad.

Mona-Stina sa...

Fast jag tror du menar lördagen den 27/6. 26 är en fredag.

Vessla sa...

Vi kan tyvärr inte på lördagen, annars hade det varit skoj att vara med.
Pia, Björn och Vessla

Patricia sa...

Jo det är nog så att det är lite fel i min kalender *ler*

Ha en trevlig midsommar alla!!!

Christian sa...

Hej,

Ny här och kommer gärna, men har lite problem med fixa skjuts då jag inte har nån bil ännu.
Finns det nån man skulle kunna samåka med iaf nånstans från mölndal (där kollektivtrafik finnes) eller annan plats i gbg? Bor annars i östra delarna av gbg.

//Christian och Zombra (Scanderas Dagmar)

Anonym sa...

Arras o Aylaflocken säger
Vi kommer om inget oförutsett inträffar, vore kul att ses igen.

Tosca sa...

Vi bor i Partille och kan gärna skjutsa. 0708
-981188
/Magnus

Anonym sa...

Hej
Jag har inte heller varit med någon gång men skulle gärna komma. Vilken tid?
Birgitta och Della

Patricia sa...

Hej alla, det är kul att det är några nya som vill komma *ler*

Vi brukar väl säga 10 eller 11 eller något så jag lägger väl 10 som förslag, ska ju bli kanonväder o varmt så man får tänka på att dricka o pausa.... *ler*

Så lördagen 27 juni
Plats GMBK
klockan 10,30

Om jag har fattat det hela rätt så kommer, JAG, Mona-Stina, Tosca med familj, Arras flocken, Jessica, Christian & Zombra och Birgitta med Della...

Jättetrevligt, kanske får jag med mig en till *ler*

Vessla sa...

Eventuellt kan vi också titta förbi. Det hänger på när Husse kan tänkas komma hem. Vi får se hur det blir, men vi hittar ju er om vi kommer ;o)
Pia, Björn och Vessla

Stefan sa...

Hej,

Hade varit jättekul att ses, speciellt alla nya ansikten. Dessvärre tränar vi stenhårt på att inte göra någonting just nu - Rehab efter OCD-operation. För nyfikna se artikel i GP:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=499321

Hoppas vi kan vara med igen efter sommaren och att ni får en kul träff!
//
Stefan med Simba

Patricia sa...

Hej Stefan o Simba, Ni kan väl komma o bara träna på att inte göra något alls, fika och njuta av trevligt sällskap???

Det är ju nära för er så ni kan ju åka hem om det blir för jobbigt. Det är ju en supernyttig träning att inte göra något alls ibland *ler* får ju se det positiva i det negativa.

Patricia

Mona-Stina sa...

Det kommer bli jättevarmt i morgon så jag tror jag hoppar över den här gången.
Jag orkar inte med att stå på en apellplan med gassande sol och jag drar mig för att sätta hundar i bilen.
Jag står över till nästa träff.

Anonym sa...

Arrasflocken i Träslövsläge sade: Det blir för varmt i morgon, Arras ligger i källaren hela dagen och vill inte gå ut att då tro att man kan träna mitt på dagen är dömt att misslyckas. Han följer bara med på morgon och sen kväll, Ayla har inte riktigt lika ont av värmen men det har mattar och husse. Vi står över tills det blir svalare, hoppas på bättre lycka nästa gång

Patricia sa...

Jaha vad tycker ni andra nu då?

Jag har lånat en bil o om det inte blir några så stannar jag hemma i skuggan för då behöver jag ju inte låna bil...

Vilka kommer imorgon?

Vessla sa...

Vi kommer i morgon och det tror jag att många andra också kommer att göra. Det är väl bara Arrasflocken och Mona-Stina som sagt att de inte kommer. Det finns ju vattenslangar att dränka hundarna i, och i värsta fall får man väl själv ta en dusch ;o)
och förhoppningsvis så bjuder vi på fika också ;o)
Så ge inte upp hoppet Patricia, nu ser vi till att det blir en träff!
Pia, Björn och Vessla

Patricia sa...

Låter bra, Jessica tror jag är tveksam oxå men jag tänkte finns väl skog man kan vara i oxå?

Kikar hit i morgonbitt o hoppas att det itne är fler som hoppat av.
Ha en trevlig kväll

Anonym sa...

Jag räknar forfarande med att komma. Någon skugga måste vi väl kunna hitta någonstans en stund emellanåt.
Birgitta och Della

Patricia sa...

TACK för den finaste tårtan som finns vi blev bjudana på Björn o Pia!!!

Tack alla som kom för en hur trevlig dag som helst!

Anonym sa...

Tack för idag! Det var roligt. En mycket god tårta. Vi kommer gärna igen.
Birgitta och Della

Vessla sa...

Nu har Matte uppdaterat bloggen med bilder och text från i lördags! Tack alla för en jättetrevlig träff!
Vessla med familj