torsdag 11 december 2008

Mellandagsträff?!


Träff i mellandagarna??? Kan kanske vara skönt att röra på sig lite efter flera dagar med mys o gos och god mat?


Vad tycker ni om den träff innan nyår? Söndagen den 28 december


Med tankte på väderet kan vara hur som helst, så är det ju bra om man kan gå in o fika.


Är det någon som har någon förslag? Annars så hälsar Sanna att vi är mer än välkomna hem till henne.


Så nu är det bara att fundera, tycka till och kom gärna med egna förslag om träffar!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag o hundarna kommer!

Jag tycker att vi är någon stans där vi kan fika inne.

Så personligen tycker jag att Sanna är helt ok. Jag har inte några kontakter på Lilla Edet så man kan "låna" en nyckel, visst kan vi hyra klubben en dag men det kostar ju!

Nu skall vi ut o rasta oss i frosten... blåser men tusen gånger bättre än regn

Anonym sa...

Vi kommer gärna till Sanna och Kax.
Aramis, Ingela och Ralf

Tosca sa...

Vi kommer. schysst av Sanna!

Anonym sa...

Vi jobbar=(

Anonym sa...

PÅ GRUND AV SJUKDOM INSTÄLLD TRÄFF!!!

Tyvärr har Sanna skaffat sig massa baciller och är sängliggande

Krya på dig och så hoppas vi att vi kan ta nya tag..... 10/1 söndag ?

Vad sägs om det??

Vi önskar er en fortsatt trevlig jul

Anonym sa...

Tack snälla Ina som inser att det är inte lätt att vara virrig

JAG menade givetvis LÖRDAGEN den 10 JANUARI och inget annat!!

Tosca sa...

Krya på er!
&
Gott nytt år!

Anonym sa...

Hej!
Krya på dig Sanna!
Tyvärr kan vi inte komma 10/1.
Aramis, Ingela och Ralf