onsdag 27 augusti 2008

STOPP!!!

Nu kör vi så det ryker!

Boka söndagen den 31 AUGUSTI till träff på GMBK
Götebrogs och Mölndals brukshundsklubb

Jättekul att det kom förslag så kom igen låt oss bli en gäng!

Klockan 10,30
För vägbeskrivning kikar man enklast på på gmbk:s hemsida, http://www.sbk-gmbk.se.

Eget fika tas med, något varmt o sitta på för dig och glatt humör. Det finns altan under tak OM det skulle regna med det skall det väl inte göra?!

Jättekul av Pia och Björn som kom med detta nu!

Anmäl er här så vi har lite koll på varandra *ler*

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det va väll rackarns då.. Jag vet inte om jag kan komma=( Är ledig, men sambon har semester å helgen var "planerad ihop", men man kanske kan få göra en avstickare om han får hela lördage*haha* //Ina&Mindi

Anonym sa...

Nu funderar jag högt, jag vet att varken Sanna eller Jessica kan på söndag, Ina verkar med ha svårt är lördagen bättre för alla kanske?

Anonym sa...

Lördag passar inte bättre för min del. Om jag kommer kunna så är det söndagen.../Ina

Anonym sa...

Glöm lördagen då, *ler* Jag skall på kräftskiva på lördagen kanske var det därför det passade lite bättre för mig o hoppades att Ina, Sanna o Jessica oxå kunde lördag men vi kör söndag!!!

Så det är det som står som gäller söndag 31 augusti!! OBS inte oktober som det stod, var väl full när jag skrev

Anonym sa...

Vi kommer på söndag.
Aramis, Ralf, Ingela

Mona-Stina sa...

Kan någon lämna en vägbeskrivning, det finns ingen på deras hemsida.

Vessla sa...

Hej!
Det ska bli trevligt att ses! Angående vägbeskrivning så finns det en karta på GMBKs hemsida. Den ligger under fliken Klubben. Där finns det en rubrik som heter Kontakt/Karta. Hoppas att den hjälper, annars får vi försöka skriva en vägbeskrivning.
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Det ser ljust ut faktiskt för en träff för vår del=) Skojsigt! /Ina

Anonym sa...

Figo & Annelie Tackar Patricia för inbjudan men denna söndag står annat på schemat.... (Matte utan bil)

Anonym sa...

God morgon alla!

Vi packar bilen o kommer, ser ut att bli en helt ok väder och kräftorna igår var bra inga konstiga "sjukor" här idag *ler*

Vi ses

Vessla sa...

Kan rapportera från göteborg att lokalvädret verkar vara bra också. Dock risk för mygg, så packa myggmedel!

Ses snart!
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Tack för en toppen dag. Synd att det bidde litte för varmt, men man skall inte klaga! Hade det spö regnat vet jag inte ens om jag hade åkt=) Nu ser vi till att detta rullar. För vi gillart! /Ina

Anonym sa...

Håller med förgående talare! We like it too!!