tisdag 10 juni 2008

Klickerträff!

För dom som är intresserade av klicker så har Britten sagt ja till att vara instruktör under en dag. Britten är utbildad inom Canis som just klicker intstruktör. Man berättar vad man vill ha hjälp med så kommer hon att gå runt till var och en.

Det är begränsat med platser, max 10 först till kvarn

När: Lördagen den 2 augusti klockan 10-?
Var: Hos Sanna i Västerlanda (vägis fås på mail efter anmälan)
Hur: Med hund och klicker, godis och fika till er

Kostar 150 enkronor som betalas in på konto som fås på mailen av mig. När du har betalat så är din plats säkrad!

Mvh Patricia


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer "tror jag". Tanken är i alla fall att jag ska vara hemma annars får ni låna grill och gräs ändå.

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med..Alltid Redo är mitt måtto. Ska väl försöka komma ihåg både klicker o hund(ar)

Anonym sa...

Hello! Vi kommer. Ska försöka ordna det i alla fall/Anna o Baxi

Mona-Stina sa...

Alice, Inez och jag kommer så klart.

Vessla sa...

Hej!
Ser fram emot att ses igen till helgen. Det var länge sen sist. Vi får väl hoppas att vi får tur med vädret.
Pia, Björn och Vessla

Anonym sa...

Hej alla!

Sanna hälsar att om vädret tillåter (dom lovar regn haha)
Så finns det grillmöjligheter om det är någon som är intresserad.

Klicker, godis och ett gott humör ihop med erat fika är början till en mycket lyckad dag - glöm inte hunden hemma! *ler*

Vessla sa...

Tack Britten och alla ni andra för en trevlig och lärorik dag!

Vilken tur vi har som har Sanna med hennes härliga ställe där vi kan vara och träna och mysa.

//Pia, Björn och Vessla