onsdag 19 mars 2008

PÅSKTRÄFF

Så är det dags att bestämma något, det är inte lätt denna gången ska ni veta

Kanske två från norr två från söder och kanske en-två från mitten.
DAG Annandagpåsk! Måndag alltså med tanke på vädret så känns det säkrast
TID 11.00

PLATS: Vågar vi satsa på Kungälv

All den turen vi hade i början har liksom blivit tvärt om nu med väder

OM ni tänker komma så skriv det, så vi har möjlighet att ändra om vädret bestämmer så

OM inget annat så önskar jag er en GLAD PÅSK
Patricia



10 kommentarer:

Vessla sa...

Det låter som en toppenidé. Vi är definitivt på. Så nu håller vi tummarna för att vädret ska vara på vår sida den här gången.

Glad påsk till alla!

Anonym sa...

Vi kommer gärna till kungälv på måndag! Johanna o Mythos!

Mona-Stina sa...

Jag och mina två "yrhättor" kommer. Ska bli skojigt.

Tosca sa...

Ha det så bra på träffen!
Vi åker skidor till 31/3
Hälsningar Pia & Magnus

Anonym sa...

Jag o Yeros gör ett försök med att komma, el,,,vi kommer menar jag ju såklart.

Mona-Stina sa...

Det har kommit ungefär tre decimeter tung snö i natt, bilen är översnöad och vägarna här ute är ännu inte plogade.

Har inte bestämt mig ännu om jag ska ge mig ut på vägarna men kommer jag så ses vi, annars får ni ha en bra dag så ses vi nästa gång.

Anonym sa...

Jag pratade just med Maria som bor i Kungälv och där verkar ha kommit lite snö, hon är ute och rastar nu och hör av sig när hon kommer in.

Jag vet inte om klubben har plogat sin parkering innan bara men det får vi hoppas, det skall bli mer snö enligt smhi på radion under dagen.

Återkommer när jag hört av henne, Maria

Mona-Stina sa...

Det fortsätter snöa, jag har just varit ute och skottat fram bilen hjälpligt.
Stora flingor dalar ner... jag stannar nog hemma i dag. Tyvärr!
Hoppas vi får bättre väder nästa gång.

Anonym sa...

RAPPORT!

Maria har varit ute hos sig och det är kanske fyra minuter från klubben och det syns inga hinder (snömassor) för att kunna träffas.

Med den lilla snön borde det vara bra på klubben med.

Just nu försöker hon lura i mig klarblå himmel och sol *ler*

Ni gör som ni vill, hon påstår att hon inte skojar

Ha det bäst så ses vi sen!

Anonym sa...

Jaja, nu e solen borta.....men ändå skönt ute.